brothers'ı görmek - hobby'yi yeniden keşfetmek

Bugün ufak çaplı bir Bahçeli günü yaptık efendim. Önce bir Burger King yolu tuttuk. Kolamı döktüm tepsiyi alırken, peçete istedim elimi silmek için; kız bana "yeri mi silceksiniz, lütfen gerek yok biz hallederiz" dedi. Elimi silceğimi söylediğimde epey bozuldu. Eh sorusu da süperdi yani. Bu tarz muameleler direk beni buluyo her yerde, çözemedim nedenini. Bi ara da bankadaki adam bursumun hepsini çekmemem gerektiğini söylemişti, adamdan zor almıştım paramı.

Laf da dağıldı iyice. Burger'dan sonra Öznur'un uzun süredir istediği gibi (artık hepimiz 18+ olduğumuz için) Brothers'a gittik. Ortam hoş, fiyatlar da uygun sayılır. Ama pek dolu değildi, o yüzden çok eğlenemedik.

Arada mağaza gezme faslı tabi ki..

En güzeli Hobby'ydi yine. Kızılay'da Sobe neyse, Bahçeli'de de Hobby o benim için. Hatta Hobby bugün epey bir öne geçti, her akşam farklı türde canlı müzik olayı yine başlamış. Bugün Rock Blues günüydü. Nasıl güzeldi orda yumuşacık koltuklarda çay içip bir yandan da müziği dinlemek.. Bundan sonra beni başka bir yere zor götürürler.

Sonra eve dönüş.

Uyuz arkadaşlarım da bensiz City'de oturuyorlar şu an. Eyletmen beni, söyletmen beni.. Ya blog, bişey söyle şunlara..

Bir de çocuk yerine konmaktan nefret ediyorum blog.. Fena patlıcam tek bi cümle daha duyarsam.

02.19 saatli edit. Patladım sonunda.

Hiç yorum yok: