ankarada kalmak, fransızca öğrenmek, karışık düşünceler içinde olmak..

Cumartesiye kadar bir gün gidip Fransız Kültür Merkezi kurslarına yazılıyorum. Yani Ankara'da kalıyorum. Zor olacak ama yapacak başka bir şey de yok sanırım. İlk krizler geçtikten sonra kabullendim yavaş yavaş, 2009-2010 beni pek sevmedi.

Yurttan bir dönem için ayrılmam gerekiyor, hatta bu dönem kampüse bile çok nadir uğrayacağım gibi görünüyor. Her gün burda olmaya çok alıştım, gerçekten özlicem. Ama en azından burada doğru dürüst regular geçireceğim bir 4 yılım olacağını biliyorum, iyi yanından bakmak lazım.

İşin en kötü tarafı tüm eşyalarımı toplamak. Sadece bir dönem için toplanıp gidiyorum. Bir hafta içinde altıncı kez valiz toplayacağım. Hedefim 7'de 7 !

Yine yol göründü. Mülteci yaşıyorum diyorum da inanan yok, bak.

Bonne nuit toul'monde !

Hiç yorum yok: