müthiş sosyal yurt hayatı

Odadayım.
Çıkıp biraz kafa dağıtmak için gidebileceğim başka bi oda bile yok koskoca yurtta.
Tabi olsa da gecenin bu saatinde gidilmez ya..
Bunaldım çok feci, anlatamıyorum bile; anlatamadıkça da içimde kalıyo daha kötü hissediyorum. Ya da öyle bir şeyler işte.

How I Met Your Mother'ın 3 sezonunu bitirdim. Yapacak başka bir şey yok, tam gaz devam ediyorum.

Ondan sonra mı? Hayatıma renk katmayı düşünüyorum biraz. Aynı yeşil mobilyalı odada aynı yeşil masada aynı laptopın başında The Big Bang Theory izlicem sanırım.

Hiç yorum yok: